Aziz , Aykut ve Alex bu 3 A gitmeli bence 3 ündede ayrı ayrı egolar var bu şekilde başarı zor aykut gitse çok şey mi değişecek hayır yada alex gitse ne düzelecek madem parmakların bir kaçı kangren olmuş kesip atılması şarttır kolu kaybetmeden