Bu olmamalıydı bu kadar yıl bu takıma hizmet etmiş, hatta YAŞARKEN HEYKELİ DİKİLMİŞ birine bu saygısızlık yapılmaması gerekiyordu eğer vadesi dolduysa oyuncunun gönderirsiniz, a2'ye göndermek kadro dışı bırakmak bence hakarettir. Hele ki Alex gibi Türkiye'de taraflı tarafsız herkesin saygısını, sevgisini alan kişiye karşı olmadı.