xenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu öyle yerlere gelmiş ki Alex'in profesyonelliğini tartışan var yazık büyük kaptana yapılana.Aykut nasıl Daum'un kuyusunu kazdıysa şimdide Alex'e yaptı.
Milyon dolarları alacaklar oynamayacaklaklar. Eşşek gibi oynayacaklar. Onları destekleyen bizlere taraftarlara yazık be. Fenerbahçe ne zamandan beridir Aykut ve Alex olmuş? Kim olduğunu zannediyor ki bunlar ? Milyon dolarları alan onlar yırtınan biziz. Yeter artık defolsun gitsinler. Kadro dışımı kalacaklar gideceklermi ne olacaksa olsun artık. Milyon dolarları almasını biliyorlar. Yönetim tavır koyduğunda Alex gibi oyuncuyu nasıl kadro dışı bırakır diyosunuz ? Başkan Aziz Yılıdırm değilmi? Herkes onu desteklemiyormuydu? Ne Oldu? Başkan, Teknik Direktörü destekledi kadro dışı bırakıldı. Aziz Yıldırım tutanlar şimdi kararlarınden şüphe eder olmuş. Fenerbahçe taraftarının bıçağının her yeri kesiyor. Kimin arkasında durduğu belli değil.