Hayır benim anlam veremediğim bu sezonun başından beri kötü gidişatın faturası nasıl olurda 1 futbolcuya kesilir. Neden bu fatura aykuta yada azize kesilmedi. Asıl kabahatli olanlar onlar.

Bu verilen kararı tam olarak desteklemesemde Alex hak etti. Bence biraz fazla şımartıldı ve taraftarın bu sevgisini fazlasıyla kullandı. Adamın her anı afra tafra.

sonumuz hayır olur inşallah. Bu sene ümidi kestim zaten takımdan. Maçlara bile gitmeyeceğim. İyice sıvadılar.