Bu taraftarla dalga geçmeye devam etsinler.
Fenerbahçe'nin şike yaptığını en küçük taraftarımız dahi biliyor.
Ama biz takımımızı kurban seçtiler diye dimdik ayakta durduk.
CAS Davası namusumuz dediler, sonra bizi ele güne madara ettiler.
Fenerbahçe'nin en kötü zamanında Alex takımı bir arada tutmak için herşeyi yaptı.
Aykut Kocaman'ın bir şampiyonluğu var o da şikeli. Ama başarısızlıklarına Alex'i kurban ettiler.
Ama bundan sonrasını bu taraftar yemez. Bizim sevdamız sizinki gibi koltuğa, iktidara değil; bizim sevdamız sarı-lacivert, çubuklu formaya.