Aykut kocaman dürüst birisiydi istifa edecekti o kadar gurursuz değildir kendisi ama bunu yapan kesinlikle Aziz yıldırım gibi görünüyor.. Alex'e bu yapılmamalıydı.Eğer vakti bitti diyorsan bunu güzelce söyleyip kral'lar gibi jubile yaparsın adama en güzelinden birde teşekkür edip yollarsın. yazık yazık..