Konu
Alex kadro dışı
01-10-2012, 13:28:29
#17
AqHuaN
fenerli değilim ama alexe yapılana ben bile üzüldüm. o takımın direğiydi yiğidi oldür ama hakkını yeme demişler. ellerinden kaçırmasalar bari yoksa zor işiniz.