İyi de geçen sene süper finalde de bu hoca ve bu oyuncular vardı. Ben anlamıyorum, hoca yanlışta yapabilir doğru da. Getireceğimiz ruhsuz paragöz yabancı hocalardan sa Aykut hocayı 3 sene daha beklerim.
Süper finalde rakip taraftarlar olsun, bizim taraftar olsun hocaya övgüler yağdırıyordu. Taki şampiyonluk kaçana kadar.
Kasımpaşa gol attıkça Alex 'in yüzünü görmediniz mi.
İyi de geçen sene süper finalde de bu hoca ve bu oyuncular vardı. Ben anlamıyorum, hoca yanlışta yapabilir doğru da. Getireceğimiz ruhsuz paragöz yabancı hocalardan sa Aykut hocayı 3 sene daha beklerim.
paragöz hoca getirecegimi kim soyledi. aykut ne zaman doğru yaptı. 3 sene daha beklersek emre, alex gibi diğer oyunculardami gitsin.
Süper finalde rakip taraftarlar olsun, bizim taraftar olsun hocaya övgüler yağdırıyordu. Taki şampiyonluk kaçana kadar.
sabır diye bişey var
Bence sorun sadece hoca da değil. Artık faturayı hocaya kesmeyi bırakmalıyız.
futbolcularda bu başarısızlıkta büyük etken ama aykut hocanın sistemide yanlış.
Kasımpaşa gol attıkça Alex 'in yüzünü görmediniz mi.
ben olsam bende gulerdim. adam kıçıyla gülse haklı.