3 temmuzdan beri yönetimin ve takımın yanındaydı bu taraftar. Ama meydana gelen su son olaylardan sonra bu takımdan gidecek birileri varsa bunlar alex, stoch ve cristian olamaz. Aziz yıldırım ve aykut kocamana yeterı kadar destek oldu taraftarlar 3. yıla gırdı ama artık bu taraftar aziz yıldırımı ve basta aykut kocamanı ıstemıyor. Siz fenerbahce tarıhınde efsaneler lıstesıne gıren bır futbolcuyu a2 takımına göndererek buyuk bir skandala imza attınız. Sanırım tarıhte bu bir kara leke olarak kalacak. Başarısız birileri varsa onlarda basta aykut kocaman olmak uzere ona destek cıkan aziz yıldırımdır. Gidecekler Olmalı ama bunların basında aykut kocaman ve destekcisi aziz yıldırım olmalıdır. Fenerbahçe spor kulübü kimsenin babasının çiftliği değil. Stoch ile Alexin yerinde ben olsam bende gıder tribüne otururdum valla Katliamı kulübeden izlemek koyar adama cunkı.

Yazıklar olsun.