İsabetli bir karar. İlk 11 e girmedii diye. Sosyal sitelerden teknik direktörüne mesaj yollayan futbolcunun. Profesyonelliğinde şüphe ederim. Fenerbahçeye şu zamana kadar en çok katkı sağlayan futbolculdur benim için. Artık bundan sonra takıma ve camia'ya zarar veriyor. Artık birşeylerin değişmesinin vakti geldi. Fenerbahçe hiçbir furbolcuya teknik adama bağlı kalmamalı. Aynı zamanda yönetimede. Hayırlara vesile olur inşallah.