Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu Aziz onca senedir Başkanlık yapıyor ama aynen İbrahim Tatlıses gibi ne yerini biliyor nede agırlığını biliyor. Alsın Aykutunuda gitsin.
Bir Futbolcudan verim alamıyor olabilirsiniz, ayrılmak istersiniz ama bunu yaparken onu bitirerek yapmak zorunda değilsiniz. Helede bu o Alex ise tüm aklı başındaki Fenerlileri ve Futbolseverleri karşısına alırsın. Buradaki sorun verim alamama sorunu değil resmen kapris, çekememe ve ihtiraz.
Aziz hiç çıkmasaydın mapustan daha iyiydi.
Aykut Ağa sen resmen artık çirkefliği kendisine kişilik etmeye başladın. Yüzsüz ve vurdumduymazlık yeni profilin olmuş.. İstenmiyorsun çünkü culuk taktiğiyle Futbol oynatıyorsun. Biz Fenerbahçeyiz, unutma bunu.