Beyler aykut kocamana sinirliyiz tamam ama alexin hiçmi sucu yok ? Bence doğru bir karar...
Alex mi oynamayın diyor adamlara sahada Allah aşkına takımın tartışmasız en iyisi. O oyundan çıkınca rakip kaleye bile gidemiyor Fenerbahçe. Günah keçisi diye seçtiler adamı çok yazık.