İyi de geçen sene süper finalde de bu hoca ve bu oyuncular vardı. Ben anlamıyorum, hoca yanlışta yapabilir doğru da. Getireceğimiz ruhsuz paragöz yabancı hocalardan sa Aykut hocayı 3 sene daha beklerim.

Süper finalde rakip taraftarlar olsun, bizim taraftar olsun hocaya övgüler yağdırıyordu. Taki şampiyonluk kaçana kadar.

Bence sorun sadece hoca da değil. Artık faturayı hocaya kesmeyi bırakmalıyız.

Kasımpaşa gol attıkça Alex 'in yüzünü görmediniz mi.