Fenerbahçe kötüye gidiyor gibi Alex in kadro dışı bırakılması sanmıyorum iyiye gidecek.

Takımda bir taraf var çünkü alexin tarafı ve gökhan gönülün tarafı gibi 2 taraf oluşmuş.

Geçen maçta bekir ile alexi kavga yapması gibi.