Arkadaşlar adsanse kategorisi bana epey uzak çünkü daha hiç adsensem olmadı adam akıllı başvuru da yapmadım.

1 yıllık 7 aylık blogum var ama epeydir güncel değildi 1 haftadır tekrardan güncellemeye başladım özgün makaleler ile herşey özgün site de yani

http://www.sekersizseker.com/ sizce bu siteyle başvuru yapmak mantıklımı ? Yoksa biraz daha güncelleyip ilerleyen zamanlardamı başvuru yapayım.

Şimdiden görüşler için teşekkürler, anlayan kişiler yorum yaparsa sevinirim. dediğim gibi anlamadığım için ne derseniz inanacak durumdayım

(çoğul hiti ortalama 800-1200)

Ayrıca şu linkteki videoları kaldırmalımıyım? (şarkı) http://www.sekersizseker.com/yazilar...y/video-kutusu