1 tl ile açalım o zaman
navarin açılış için pmde yolladığım hesap numaralarına ödeme geçmen gerekiyor. Bilgileri yolladım.
başlıkta 1 , konu içinde 2 yazıyor ikisinden biri düzelmeli
açılış 1 TL .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:48:03 -->-> Daha önceki mesaj 02:38:15 --
Açılış Navarinle yapıldı bol şanslar..