be adam madem o kadar hesabın kitabın varda.. niye imf ye borç verme hesabı yapıyorsun, bu ülkede işsizin haddi hesabı yok.. refah seviyesini arttırsana iş sahası yaratsana. ne varsa sattı savdı.. ayrıca zam üstüne zam geliyor herşeye bu nasıl iş... konuşurken öyle bir pembe tablolar çizdi ki.. millet mutlu mesutmuş.. maddi anlamda mükemmel durumdayız da haberimiz yok galiba..