dostum öyle dememek gerek ben lisede az afiş asmadım aynı görüşteyiz ama bugün türkiyeye baktığın zaman en en ufak konuda konuşuyorum,
tek gidiş geliş yollarda günde 10 kişi ölüyorken bugün çok şükür en basit memleket yolları bile 2 gidiş 2 geliş almanya gibi
hani şu deprem vergisi ile yapılan yollardan bahsediyorsun sanırım