merhaba arkadaşlar;

Almanya vatandaşı olan ve youtube videoları üzerinden adsense reklamları yayınlayan arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

1.) Adsense tarafından hesabınıza yatırılan paranın vergisi (almanya için) devlet tarafından % kaç olarak kesiliyor.

2.) Olaki; telif hakkında içeren bir meteryal attığımızda (bilmeden) buna devlet tarafından yasal bir uygulama yapılıyor mu yoksa adsense veya youtube hesapları otomatik devre dışı mı bırakıyor.

2.) Eğer parayı Türkiye'ye transfer ettiren arkadaşlar var ise; en makul yol olarak neyi kullanmaktadır.

Konu hakkında bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

iyi forumlar...