her dosyada iframe olmayabiliyor arkadaşlar.
benim ftp sızan kod base64 tü ve tüm ftp yi indirip tarattım sildim.
tüm güncellemeleri yaptım. düzeldi.
Şuan base deki zararlı kodları kis 2012 de görmeye başladı.
zararlı kodu bir txt ye eklemiştim unutmıyayım diye.dün kis2012 o dosyayı trojan saydı ve sildi.

sendeki virüs googleden geçse bile kise takılıyor