Sağlam grafikleri olsun yeter.Sade olmasıda önemli bir unsur tabi
Gözü yormasın günümüzün yarısından çoğu burda geçiyor.
Zaten sade olmayan ve gözü yoran aşırı renkler kullanılan tasarımlar bakıp, çıkalım gibi bir duruma dönüşüyor.
Bir topluluk sisteminin yani forumun ya da sosyal ağların hepsinin arayüz bakımından sade olarak bu şu şekilde; Az ve öz içerik, Gri-Siyah-Mavi ağırlıklı göz yormayan ve yazıyı ön plana çıkaran renkler, kolay ulaşılabilir mesaj yazma, üye işlemleri paneli gibi...
Şuan yaptığımız tema Normal Düzey de barındığı için ana önem noktası header ve footer kısmı oldu. Tabi üzerinde uğraşalım, edelim en iyisini çıkaralım demedik. Zaten bu ilk çalışma olacağı için sizlere bazı şeylerin gelişebileceğini ve tatmanız gerektiğini göstermek istedik. Yeni tema da görülecek eksikler, yanlışlar yeni versiyon tema da daha düze çıkacak. Bunlar için sizlerin bol bol önerisini alacağız.
Söylemek istediğim bir konu da şu; Genelde ben tüm yönetici arkadaşlarıma kibar olmalarını, insanlara karşı ön yargılı davranmamalarını söylerim. Yani olur, olmaz küçük bir lafta bile yasaklamamalarını ceza puanı sistemi getirmelerini söylerdim. Ama uzun süre geçen araştırmalarım da ceza puanı değil de direk uygulanacak sadece yasaklama değil İP-DNS bağlantısına özel veri yasaklama siteye tamamen giriş-çıkış yasaklama özel olarak hakkında işlem başlatma ve benzeri güvenlik işlemlerini getirmeleri gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda da özel projelerimiz var tabi bunlar genel projeler r10 için değil. Ama şunu söylemeliyim ki; Çoğu kişi ön yargısıyla hareket ediyor bilmediği konulara ve ya gereksizce yorum atarak site de hem kendini hem de diğer insanları kötüye çıkartıyor. Bu insanların bu siteden tamamen kalkması gerek o yüzden r10 YÖNETİMİNİ tüm sevgimle ve saygımla destekliyorum. Her atacağı adımlara da kefilim, onlar bu site için gönüllü çalışan kişiler, tüm işlerinin yanında burada sizlere yardımcı oluyorlar.
Buradan da onlara sesleneyim @**********, @WebEngineer, @TeQNyC, @RHSBILISIM, @Netapi, @Kalyoncu, @MaRkS, @karacoder, @Elazığlı168, @Deae, @Anıl ve dahasına bizlerle ilgilendikleri r10'u sevdikleri, bu siteyi bir aile gibi gördükleri için onlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.