Konu
TTNet Tarafından FİŞLENİYORUZ! a.oix.net nedir?
30-09-2012, 10:04:14
#42
LordSebbo
ahmetlutfu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar sanırım bundan sonra firefox kullanacağız.
firefox eklentisi ile bu durumdan kurtulabiliyorsunuz.
eklenti
https://www.dephormation.org.uk/index.php?page=2
teşekkürler