Konu
Türkiye'de hiçbir iyilik cezasız kalmaz
30-09-2012, 01:02:28
#3
syf01
Tamamda iyilik yapmak kurallara ve yasalara uymamak değil ki. Yaptıkları güzel şey ama bu ülkede yasa var.