hayırlı olsun app store den indirilen oyunlar 5 ile uyumlu değil 4 ekran boyutunda oluyor gerisi gri çerçeve kaplanıyor diyorlar doğrumu ?
Turkce SPORX'i indirip yukledim ve sorun olmadi ama haziranda guncellenmis bir oyun yukledim simdi, bu sorundan sonra ve dikkatlice bakip gordum ki ekranin ustu ile asagisi yarimsar santim kadar siyah. Siyah renk aldigim icin ve oyun da siyah bir tema uzerinde oynandigi icin zor farkettim bu durumu
Fakat AppStore'a girdigimde hemen ilk sekmede "iPhone 5 icin optimize edilmis uygulamalar/oyunlar" diye bir bolum eklemisler ve yuzlerce uygulama var yani uygulama yapimcilari bir kac hafta surmez, tum uygulamalarini 4" ekran icin optimize ederler, zor degildir

ve sonucta optimize olmayan programlar bile calismamazlik yapmiyor yani sorunsuzca calisiyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:28:11 -->-> Daha önceki mesaj 23:24:15 --
Hayırlı olsunda androidte türkçe navigasyon çok uzun süredir var, hatta nokia 5800 daki garminde bile türkçe navigasyon vardı, yani bu iphone has bir mucize değil.
Android'deki yani Google'da kendi GoogleMaps'te ses cok uzun suredir yoktu

Thirt Party uygulamalari diyorsan, iPhone'da zaten TOMTOM vardi ilginenler icin.
Nokia'yi ise hic katmayalim, 100senedir kendini gelistiremeyen ama dizayn ve diger ozellikleri sayesinde cok satan koskoca marka resmen iPhone ile beraber yerle bir oldu. 100senelik tarihinde Nokia icin cikarilan uygulama sayisi elle sayilacak kadardi neredeyse, 1 uygulama ariyorsun, bulamiyordun. Ben bile NOKIA manyagiydim, tek ilgilendigim sey "Tema aramak/yuklemek/yapmak/denemek" idi

Ayrica Android telefonlar gunler/haftalar gectikce yavaslamaya basliyor. iPhone'lar ise istersen 1000uygulama yukle, ayni hizda devam.
4s'im varken 170uygulamam vardi ve su an hepsini 5'e geciriyorum. iPhone'larda asla yavaslama olmuyor...