hayırlı olsun türk parası ile nekadara aldın
10senedir Fransa'dayim, 10senede Turkiye'de cok seyler degisti yani orada sistem artik nasil oldu, pek bir bilgim yok ama burada telefonu isterseniz pesin fiyatina isterseniz 1-2sene abone anlasmali olarak alabiliyorsunuz.
Telefonun kendisinin fiyati 630 ile 690 euro arasi degisiyor magazalara gore.
Ben ise abone anlasmali olarak 200euro'ya aldim, 6ay boyunca da her ay 69euro odeyecegim abone icin yani 415euro yapiyor. 6ay sonra ise 69euro'luk aboneyi direkt olarak 16euro'luga indirebiliyorum. Bir nevi degisik bir taksit secenegi gibi geliyor insana.
Fakat 69euro'luk abonemin icinde 7/24 tum sebeke cep telefonlarina sms ve aramalarim bedava Fransa ici, internet bedava (3gb'ye kadar aylik) ve 20'den fazla tv'yi iPhone5'de canl izlemek bedava.
Yani bu abone ozelliklerime gore kar bile etmis oluyorum, telefonu da bir nevi taksitle almis oluyorum ve bu ozellikler bedava gelmis oluyor bana