Arkadaslar, Fransa'da ikamet ediyorum ve ilk olarak 10 gun once cikmisti iPhone5 burada ama ben ilk gelenleri kacirmis ve sonrasinda hicbir yerde bulamamistim.
ORANGE sebeke bayisinin magazasinda biriyle arkadas oldum ve bugun gelenlerden bana bir tane ayirmis sagolsun ve aldim sonunda.
Soru veya bilmek istedikleriniz varsa yanitlayabilirim.
Ayrica videolu tanitimini da yapabilirim )

Ayrica, dili Turkce sectim ve APPLE'in haritasi/gps'i surpriz bir sekilde daha ilk versiyonda turkce konusuyor! ve aylar onceki dedikodular da dogru cikti, harita seceneklerinde "TOMTOM" imzasi var yani TOMTOM ile anlastiklari dogru.

Ekran da 4" oldugu icin artik GPS almaya hic gerek yok. Ekran 4inç ve haritasi yani GPS'i sesli, ustelik turkce!
Zaten GPS almamistim, simdi ise hic alasim yok araba icin