KariyerAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginize teşekkür ederim. Prag Üniversitesi'nde bilgisayar mühendisliği okumuş, Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde master yapmış birisi olarak bilgisayar mühendisliğinin,bilgisayar programcılığının ve stajyerin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.

Saygılarımla, iyi çalışmalar..
bizi ilkokul terk falan mı sanıyorsun kardeşim? yazdığın şeylerin yazılım departmanı stajyer ilanı ile uzaktan yakından ilgisi yok. sadece saçmalamışsın..