Site benim degil fakat adamın yaptıgıda kul hakkı.






(Site adresi paylaşmak yasak mı bilmiyorum ama bu tür yanlışlara da izin verilmemesi gerekir diye düşünüyorum, eğer yasaksa linki moderatör arkadaşlar kaldırabilirler.editledim