Eğer güncellemeyenler ve eski telefonunda kullandığı uygulamalar var ise uygulamanın uyumluluğunu kontrol etmesini tavsiye ederim. Çünkü bazı kişiler yeni sürümde eski uygulamaların çalışmadığını, hatalar aldıklarını söylüyorlar. Bu yüzden eğer gerçekten kullandığınız uygulamalar var ise beklemeleri en iyisi. iPad'te falan da çıktı ama onlarda bir sorun göremedim. Tabiki de şimdilik.