Sorması ayıp değilse nerede kullanacaksınız?
Ben elimdeki 30 kadar Floop sürücüyü bile artık devri geçti deyip, 1 tane yedek ayırıp gerisini hurdaya verdim geçen sene. Neredeyse CDRom-DVDRomlar gereksiz duruma geldi. Floopy/Disket ihtiyacı enteresan valla.
Elektronik beyinli makinelere veri aktarımı yapmak için kullanıyor hala maalesef ..