R10 üzerinde böyle bir algımı var ? Bana göre bir script, yeterli satış sayısına ulaşamadıysa bunun sebebi reklam, tanıtım ve sunumun başarısız yapılmasıdır. Alıcıların yazılımın arkaplanında ki mvc yapısından, yazdığınız template ve hook sisteminden anlamasını beklememeli kimse.
Framework kullanımı projeden projeye değişiklik gösterir. Bana göre her projede gerekli değildir. Yani bir emlak sistemi veya blog, forum gibi basit crud işlemlerinden ibaret projelerde son derece gereksizdir.
Bunun yerine prosedürel kodlama yerine oop mimarisini kullanmaları konusunda insanları bilinçlendirebiliriz.