gknsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir alıcı değil, hatta satıcıda değil sadece yazılım yapan biri olarak yorum yapıyorum. Piyasadaki kütüphanelere öcü gibi bakmıyorum, fakat kendi kütüphanemi kendim yazmayı tercih ediyorum. Aynı bu inşaat gibidir temelini atarsın bir alt yapı kurarsın üzerine her işe uygun şekilde geliştirirsin, tabi her scriptte 0 dan kod yazma derdinden de kurtulursun bu basit bir projede olsa, gelişmiş projede olsa.

Bence her 2 mevzu tercih meselesi bu yazar, alıcı ve satıcı içinde böyle.
Ona da eyvallah fakat derdim mvc-fw kullanılarak yazılmış scriptlere sıcak bakmayanlarla hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43:14 -->-> Daha önceki mesaj 00:42:03 --

Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Framework'ün olumlu yönlerini güzel bir biçimde açıklamışsın, ancak insanların neden "öcü" gibi baktığını ve bu bakış açısını yanlışlayacak tezler de ileri sürüp bilgi verirsen; kişilerin bilgilenmesi konusunda daha yararlı olabilir. Konu için teşekkürler.
Sanırım model-view-controller olayı onlara ters geliyor. Onun için konu açtım zaten.