Framework'ün olumlu yönlerini güzel bir biçimde açıklamışsın, ancak insanların neden "öcü" gibi baktığını ve bu bakış açısını yanlışlayacak tezler de ileri sürüp bilgi verirsen; kişilerin bilgilenmesi konusunda daha yararlı olabilir. Konu için teşekkürler.