Ben bir alıcı değil, hatta satıcıda değil sadece yazılım yapan biri olarak yorum yapıyorum. Piyasadaki kütüphanelere öcü gibi bakmıyorum, fakat kendi kütüphanemi kendim yazmayı tercih ediyorum. Aynı bu inşaat gibidir temelini atarsın bir alt yapı kurarsın üzerine her işe uygun şekilde geliştirirsin, tabi her scriptte 0 dan kod yazma derdinden de kurtulursun bu basit bir projede olsa, gelişmiş projede olsa.
Bence her 2 mevzu tercih meselesi bu yazar, alıcı ve satıcı içinde böyle.