Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorması ayıp değilse nerede kullanacaksınız?
Ben elimdeki 30 kadar Floop sürücüyü bile artık devri geçti deyip, 1 tane yedek ayırıp gerisini hurdaya verdim geçen sene. Neredeyse CDRom-DVDRomlar gereksiz duruma geldi. Floopy/Disket ihtiyacı enteresan valla.
Hocam disket kullanımı hala devam ediyor maalesef biz cnc bir makinemiz için kullanıyoruz mesela benimde sürücüye ihtiyacım oluyor belli bir aralıklarla artık bulması dahada zorlaştı ama bilemiyorum ne yapacağız