MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası evet . Kurumdan sonra işimiz olmucak zaten de ön yargılar var sadece
Kusura bakmayın ama hepimiz kısa donla gezerken Natro bu piyasadaydı.
İnsanın gözü kapalı alışveriş yapabileceği bir yer.