Garantinin her yerde atm si var onun için garantiyi tercih ediyoruz. Yıllık hesap işletim ücretini öğrenci belgesi götürünce almıyorlar diye biliyorum. Zaten yasal değilmiş r10 da konusu var.
https://www.r10.net/sikayetim-var/410...-odemeyin.html
İşbankta açtırabiliriz ama öğrenci hesabı acınca şans oyunlarından ödeme alınmıyor. Bilyoner.comda yazıyor mesela..