BLaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akbank'ın kesik atmasına denk geldik şu 6 aylık ücreti kesmesinden kurtulmanın bi yolu varmı beyler?

Dipnot : herkese hayırlı olsun
18 yaşından küçük okuyan biri varsa ailenizde ona hesap açtırabilirsin. Para felan almıyorlar. Ben kardeşimin hesabı kullanıyorum