Hocam yapsınlar hakları ise arasınlar.Mesele o değil.Mesele bu tip konularda gereğinden fazla agresif olmamız.Yarın bir gün sizin veya benim iyi bir sitemi bulsa biri,nerden darbe atarım mantığı hakim.Olayın asıl yönü bakış açımızdadır.Şimdi bu konuya edultçusu da yazar filmcisi dizisi de yazar.Müzik sitesi olan da yazar.Be arkadaş Oktay Usta'ya gelene kadar kendi sitelerine bak demezler mi?