eak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu fiyatin uzerine cikman lazim yoksa cok beklersin, hem isinden hemde zamanindan kaybedersin.Hem windows lisansi bile 30TL
zaman sorunum yok bekleyebilirim sizi o kadar sıkıntı almasın