çok güzel bi soru vardı önceki sayfalarda.
sitenin sahibinin de ismi oktay olsa idi, ve wow kremlin'in şefi ya da ustası olsa idi ne olacağdı? logoyu bilmiyorum oktayustanın programının logosu mu. ama diyelim ki değil. bu 3 durumda ne olabilir ki? kendisinin resmi sitesi. kim aksini iddia edebilir. wow kremlin de olmasın hadi. köşe başlarında bulunan, kaçamak otellerinin şeflerinin bir tanesi olsun hatta. ne değişir.