Bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için yazmak istedim. Hetzner'den sunucu aldığınızda ESXi kuracağınızı belirtiyorsunuz, size MAC tanımlı harici 1 adet IP ataması yapıyorlar. Mevcut ESXi sisteminizden ister linux isterseniz windows bir VDS oluşturuyorsunuz. (ROUTER tanımı için gerekiyor). Ağ yapılandırmasını yaparken ise ESXi Ethernet tanımından size Hetzner'in vermiş olduğu MAC adresini VDS ye tanımlamanız lazım. Bu sayede VDS niz DHCP server üzerinden çıkış yapacak ve o çıkış yaptığınız IP adresi sizin GATEWAY adresiniz olarak kullanabileceksiniz.