ya o sitein de sahibinin adı oktaysa

o da ustaysa
bırakın bu işleri ya. size ne kardeşim .kul hakkıymış. adsense kullanman zaten kul hakkı başlı başına. ne reklamlar dönüyor.dul karı arkadaşından tut umumi karı reklamına kadar hepsi dönüyor. o reklamlardan birisi sitende çıktıysa (ki kesin çıkıyordur) birileri de o dul karılara arkadaşlara bilmem escortlara giriyorsa sadece resmini seyretse bile sen vebal altındasın. hal böyleyken çok hayırlı bir iş yapıyomuş gibi kull hakkından ahlakdan sevaptan bahsediyorsunuz. dini siteniz bile olsa yaptığınız adsense reklamcılığı kul hakkı ve dini açıdan baktığında mutlaka üzerinde vebal bırakıyor. dini sitelerde bile hristiyanlık reklamı çıkıyor bir kişinin bile oraya girmesine vesile olsan vay haline.
hal böyleyken bence işinize bakın elin ne halt ettiğinden size ne?