Merhaba arkadaşlar ben elimde olan bir scriptin özel kodlanmış eklentisini sattım alıcı kişi 35 TL tutarında ödeme yapacaktı. Dekontun ss almasını ve bana gondermesini istedim aynen yaptı. eklentiyi verdikten sonra dekontu inceleme fırsatı buldum ve tutarsız bir tarihle karşılaştım hemen hesabımı kontrol ettim. Dekont sahteydi bir tablodan oluşan asında kötü bir dekonttu.

Sizde böyle şeylere karşı dikkatli olun. Önce hesabınızı kontrol edin daha sonra ise işinizi yapın sizce şimdik ne yapmlıyım . Bazı arkadaşlar suç duyurusu diyor ama 35 TL İçin degecegini sanmıyorum işin açıkcası Dikkatli olmanızı istedim.