Böyle giderse zor ödeme alırsın
benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo

100dolar yapalımda paramızı alalım