English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle giderse zor ödeme alırsın
benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo
100dolar yapalımda paramızı alalım