lise sonda şubat tatiline kadar hiç puanımın değişmemesine ve sürekli arkadaşlarımın puanlarının artmasını gördüğümde geride kaldığımı fark edip şubat tatilinden itibaren hata odaklı çalışma yaotım. Her denemeden sonra yanlış olan konuları kitapçığın arkasına yazıp o konuya en baştan çalışıyordum sıfır hata olana kadar. Böyle derken bir baktık İTÜ Petrol ve Doğal Gaz müh. kazanmışız İlk ve tek tercihimdi çok şükür yerleştim şu anda son sınıfım.
Artık enerji sektörü bizi bekler inş hazirandan sonra
Sınava girecek tüm arkadaşlarıma başarılar diliyorum ve iyi bir üniversite kazanmanızı diliyorum.