sevglim vardı,çok seviyordum,ama engel oluyordu ders çalışmama...ayrılmak zorunda kaldım,tek çocuğum,bi ailenin tek hayali olmak farklı zor birşey..gözümün içine bakıyorlardı ayrılayım diye,ilk senem onunla ettiğim kavgalar ve trajedik olaylar yüzünden çok başarısız geçmişti...ayrıldım,ayrıldığımdan 2 hafta sonrasında başkasını buldu,aldım haberlerini...herşeye rağmen kazandım üniversiteyi.bu benim hayata attığım bi goldür