Futbolu oynamayı bırakıp, kankalarımın dışarıda top oynadığını günde 2 defa hafta sonları 4 defa (2 si dershaneye gidip gelirlen) görürken kazandım. Birşeyler feda etmek gerekiyor. Bu benim için futbolu bırakmak oldu daha doğrusu, tv de izlememek, pc de oynamamak, halı sahalarına ve mahalle aralarına gitmemek ile eş değer oldu. Sizin için de bilgisayardan uzak durmak olabilir, gezmek olabilir yani alıştığınız bazı şeylerden feda edip oturup ders çalışmaktır. Yok soru çöz, yok oku, yok şunu yap demem saçma olur. Herkesin kendi yolu vardır ders çalışma ile ilgili. O yüzden zaten ders çalıştıkça nasıl ders çalışmanız gerektiğine siz kendiniz karar vermeniz en doğrusu olacaktır. Sinizütü olanlara da Allah yardım etsin, en zoru ders çalışırken bu çünkü bana göre