ilk hafta bi hevesim vardı çalışmak için daha sonra ne olduysa oda kaçtı. günde 1 test ya çözüyordum ya çözmüyordum girdim çıktım pek iyi olmasada dil'den 301 çektim. aslında genel olarak kötü değil. fakat çalışsaydım daha iyi olurmuydu evet olurdu ama ben çalışmıyorkende farkındaydım bunun. o yüzden hayırlısı demek en iyisi.