Hepsinize bugün başıma gelen bir olay hani no-reply mail adresi olan adsense sorunlarımızı ancak onun verdiği formlar ile ilettiği mız bir türlü düzgün cevap yada help de açıklama bulamadığımız ekmek kapımız google adwords müşterilerini arıyor şöyle reklam yayinlayin diye beni yönlendiriyor 56 dk kadar telefonda konuşuyoruz bende dayanama dan adsense ödemesi ne zaman geçecek sorusunu soruyorum cevap çok nazikçe biz adsense eğitimi almadık efendim oluyor iletişim bilgisi varmı diyorum sizin gibi telefon o bölümde telefon yok diyor komik olan cümlenin sonunda onlar size ulaşır oluyor ....